KURIER GRATIS

Wszystkie zamówienia standardowe, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy GRATIS za pośrednictwem firm kurierskich Rohlig Suus oraz transportem własnym. Kurierzy pracują zazwyczaj w godzinach od 8 do 16. W celu dostawy towaru w godzinach niestandardowych prosimy o kontakt ze sklepem – telefoniczny lub mailowy. Transport nie obejmuje usługi wniesienia materaca - klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt ustalany jest indywidualnie. Informację o chęci wykupienia takiej usługi prosimy wpisać w pole "Informacje dodatkowe" podczas składania zamówienia. 

FORMY PŁATNOŚCI

Dostępne są następujące formy płatności:
– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
– pobranie przy odbiorze
– szybkie płatności Przelewy24.pl
– E-Raty Przelewy24.pl

 

TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

 

OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.

 

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.

  1. Odstąpienie od umowy-zwroty produktów
  2. 1.     Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

    2.     Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    3.     Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem e-studiosnu.pl/formularz-zwrotu lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

    4.     Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    5.     W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

    6.     Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

    7.     Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

    8.     Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

    9.     Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    10.  Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

    11.  Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    12.  Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    13.  Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

    a.     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    b.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    c.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    d.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    e.     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    f.      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    g.     o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

    h.     o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.